جملات پ ن پ قسمت هفتم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 210
نویسنده : جاذبه وب
دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!



 دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم ، صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه، واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم !

 فامیلمون اومده میگه: شما دانشجویی ؟
 گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

داشتم یه گربه رو با سبد می بردم، صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود ...
 دختره میگه آخی،گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی داره و صداش اینجوریه

اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...
میگه: داره جون میده..؟
 پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته!

 گدا دستشو دراز کرده برا گرفتن پول...  یارو میگه: پول می خوای؟
گدا می گه: پـَـ نـَـ پـَـ بزن قدش

 یارو زنگ زده با لحجه شیرین آذری میگه منزل آقا جواد اونجا؟ میگم نخیر.
میگه: اِ، اشتباه گرفتم؟
پَـ نَـ پَـ شما درست گرفتی من اشتباه ورداشتم !

 ماشن رو پارک کردم ، شمارمو نوشتم گذاشتم زیر برف پاک کن...زنگ زده میگه: پراید مال شماست؟
پَـ نَـ پَـ ،  بی ام و   بقلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!

یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک میکنه تازه برگشته میگه: شمام کار دارین ؟ پَـ نَـ پـَـَـ وایستادیم اینجا پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم

دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه: واقعا حالت بده؟
می گم پَـ نَـ َپـ هوس اسمارتیس کردم، نداشتیم، دارم قرص می خورم!!!



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com